woensdag 4 november 2015

Cambie Dress

En vandaag neem ik jullie mee naar een creatie van augustus 2014.



Omdat deze jurk toch 1 van men favorietjes is, wil ik deze zeker niet laten ontbreken in deze blog....

Het gaat over de Cambie Dress van van Sewaholic patterns

Ik had een leuke jurk nodig voor de trouwfeest van men broer en schoonzus en vond dit model daarvoor heel geschikt... hun thema was retro... dus zoeken we een gepaste stof!

En dit wordt het stofje.... een retro stofje dat ik eens kocht, maar waar ik jammer genoeg de naam niet meer van ken :-)


Dit patroon heeft een hele mooie halsuitsnijding en superleuke mouwtjes.... dit sprak me enorm aan en de keuze was ook snel gemaakt...

ik deed een paspeltje aan de randen van de halsuitsnijding, de mouwen en het taillebandje... dat zorgt toch voor dat tikkeltje meer....

Als voering een dieprode voeringstof... dit monde uit in een hele leuke combinatie


 

Voila... deze hangt al klaar.... maar om het helemaal af te werken.... zorg ik nog voor een bijpassend tasje.... we nemen hiervoor het boek Mijn Tas en kiezen...... De Celeste

Een heel leuk patroontje om te maken.... als contrastofje een simpel rood katoentje... en dat zorgt voor dit exemplaar....



Maar omdat ze nog iets extra mist.... maken we er nog een bloem op....
Dat maakt het net nog meer AF





Patroon jurk: Cambie dress van Sewaholic patterns
Patroon tas: Celeste uit "Mijn Tas"
Stofje gekocht bij Fino in Fondo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten